fredag 27 augusti 2010

Ja, det är fredag! / Yes, it´s friday!

Hej på er!
Hoppas att ni alla har det bra :) Efter alla min korta uppladdningar av kort jag visade i min förra blogg kommer här ett nytt kort igen.
Det här är ytterligare ett kort jag gjort för Stämpelgården med  produkter från Nellie Snellen  och mönsterpapper från Maja design. Stämpelmotivet heter Smookie in wineglass och han sitter monterad på 3D kuddar på en ram som jag tillverkat med den här underbara diesen.
Thickersen i akryl, bandet, charmsen och halvpärlorna är också köpta där. Bården är gjord med en borderstans från MS som heter Doily hearts.
De skira blommorna har jag också fått i mitt dt kit och de är faktiskt på REA just nu! Hoppas vi ses där :) Millan och Marie som äger Stämpelgården har igår skrivit om att det är sista chansen att fynda på andra våningen idag. I och med detta är priserna sänkta ytterligare!

Vad sägs om 10 mönsterpapper för 20 :-!

Idag är jag hemma med min dotter som fick feber inatt :( Stackaren, men det är ju dem tiderna nu..Alla bakterier skall byta ägare vid skol- och förskollestart. Trist men sant! Ikväll blir det mys med tacos och en bra film. Ha en underbar kväll och tack för titten!

******************************************************************
Hello everyone!
I hope you are all alright :) After the other night when I uploaded lots of short posts showing you my previous work I published in my old blog it feel´s good to show you something new again :)
This is yet another card I made for Stämpelgården using the new products from Nellie Snellen and the patterned papers from Maja design. The stamp is named Smookie in wineglass. I placed him on 3D pillow and put him on a frame I made using this die

Today I´m not working since my three year old daughter got a temperature late last night :( Not good! But I guess it can be expected since everybody started pre school again after summerholidays. Tonight we are going to watch a movie and enjoy some mexican food. :) 

Thank´s for checking in with me again today!  



7 kommentarer:

  1. Mycket, mycket fint, Louise!!
    Kramizar Lena

    SvaraRadera
  2. Lika fint som vanligt.
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Et nydelig kort! Helt herlige farger og pynt sammen:-) Super søt motiv også.
    Ha en fin helg!
    Klem Laila.

    SvaraRadera
  4. Such a sweet card Louise! Really wonderfull!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  5. MIN LILLA TOPPENPINGLA!!! Du är ju för rar me dina kommentarer du.....goa goa du! Ler som ett fån varje gång du lämnat dina härliga avtryck!! LOVE THEM! det här kortet du gjort är ju bara så galet fint att jag storknar,färgerna,dekoren,stämpeln....JAAAA ALLT! Så vansinnigt sött och läckert på samma gång. Ett Louiseskimmer över det hela....=)

    Mina bokstavsstämplar kommer från PY-hobby! Dom är helt underbart fina.

    Trodde jag skrattade ihjäl mej när du druckit cola imorse.....du är ju skön du!! Tur det finns fler som mej....=) Ska be min släkt läsa din bloggbekännelse,där det står att du inte dricker varmt och är såld på Pepsi..dom tror att jag är en avart från en annan planet nämligen!!! =)

    Klart du får skämta om döda konstnärer....tyckte det va störtskönt sagt!

    Kram till min bästa toppenbrutta

    SvaraRadera
  6. Hej vännen,

    Jaha då var det er tur med bacillen. Hoppas hon kryar på sig snart.

    Vilket mysigt kort. Jag gillar verkligen stämpeln. Den ser så mysig ut lilla draken eller vad det är för en figur. Pappret är ju helt underbart "Love it"

    Hoppas ni får en bra helg,

    kram

    SvaraRadera
  7. Hej vännen
    Underbart kort, älskar ditt färgval.
    Härligt att du har lagt upp lite av dina fantastiska skapelser så man kan inspireras om jag nu hittar till tillbaka till pysselbordet som blivit ett pluggbord;).
    Kram Petra

    SvaraRadera

Please leave a comment, that would make me thrilled :)
XOXO ♥