torsdag 2 september 2010

Förbeställ Magnolias nya kollektion Cozy Autumn / Pre order Magnolia Cozy Autumn

Nu kan du förbeställa Magnolias nya kollektion hos Stämpelgården. Nya kollektionen heter Cozy Autumn och är alldeles fantastisk - den med ;) Marie och Millan packar ordrarna så snabbt dom kan. Nedan finns ett urgulligt smakprov :)

***********************************************
Now you can pre order the new Magnolia collection Cozy Autumn at Stämpelgården.  You can se a little cutie from the collection here with me:



4 kommentarer:

  1. Jaha.....suck....då har jag beställt nån stämpel till då!! När ska detta habegär ta slut??!! ALDRIG FÅR MAN HOPPAS!!!! Det är ju sååååå kul att beställa lite nytt! hi hi
    Själv fick jag ett paket fr just Stämpelgården idag...*jubel*,en till magnolia die,en stämpel,lite band,den fantastiska löv stansen som embossar oxå och sen va jag bara tvungen att köpa den där Nellievarianten av spellbinders som du tipsade om....måtte du få provision...*ha ha*!!
    Ja då blir det pannkaka till middag 7 dar i veckan nu då....
    Hoppas du mår bra gummsan. Du är min evigt lysande stjärna du!! <3
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Et super søtt Magnolia motiv!!

    Ha en fin torsdags kveld!
    Klem Laila.

    SvaraRadera
  3. Mmmmeh ÅÅÅÅÅÅ varför ska man ha köpstopp *surar*
    Meen, kanske den sötnosen finns kvar när jag får shoppa igen ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Jaha då får man öppna börsen igen, det ser jag ju. En så´n urgullig liten magnoliababy. Gillar även Tilda bunny med spetstrosorna jättemycket. Hoppas vi ses den 11:e på Stämpelgården.

    Skön Helg önskar jag dig

    Kram Ingela

    SvaraRadera

Please leave a comment, that would make me thrilled :)
XOXO ♥