söndag 26 september 2010

New christmas stamps from Papilio and Sukkersött # 94: Skisse

Today I´d like to share a card with you all I made using one of the incredibly beautiful new christmas stamps from Papilio. Malin has outdone herself this time :) She´s so talanted :)  I was so happy to recieve some of them in the mail. :)
I used a lovely sketch made by Bente who is a guest dt over at Sukkersött this week.




I have done some very traditional christmas cards up until now and I really felt like doing something in other colours than red and green. For me christmas can be both pink and blue ;) So that´s the colours I ended up choosing ;) Isn´t she just the cutest little thing? You can find her here in the Papilio webshop.
For the first time ever I have finally sewn on a card! Yay! It´s about time ;) *lol* I´ve been wanting to try it for a loooong time but for some reason I have not dared to :o Now I probably won´t stop again ;)
The big blue rose from Prima looks icy and I think it fits like a glove ;)

Thank´s for visiting me! I´d love it if you left a comment before you leave ;)






14 kommentarer:

  1. Ett riktigt härligt julkort i äkta Lousieanda ;o)
    Jag kan inte få nog av din färgläggning (vet att jag tjatar om den) för den är verkligen på en riktig konstnärsnivå. Härliga blommor och snöstjärnorna är perfekta till.
    Tack för ditt trevliga sällskap idag!! Nu har gästerna gått så nu ska jag kasta mig över alla mina inköp.
    Keep in touch! Kram kram

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅåh WOW Nu fick jag lite av min råååsados :D
    Du skapar så mycket fantastiskt fiiint!
    Jag gillar verkligen detta!!!
    Kraaam ♥

    SvaraRadera
  3. Wow, så snyggt och så pink! Kram

    SvaraRadera
  4. MEN ÅHHHHHH vilket kort!! Jag håller sååå med dej att julen kan vara både rosa och blå......jag har snöat in(ha ha) på lila och turkost,det är oxå så fint på julkort tycker jag!!
    Den här stämpeln va ju bara för söt. Jag ser att du har plockat fram symaskinen(det kanske du har gjort förut oxå....hm,det har jag inte tänkt på....fy på mej),det blir ju himlans så snyggt,men jag har latat till mej bara för det är så jä... jobbigt att ta fram den. =)
    Snyggt kort min goa fialotta!!
    Kramen med båda armarna

    SvaraRadera
  5. Så utrolig nydelig kort du har laget, Louise!
    Nydelig malt motiv, nydelige farger og mange flotte detaljer! Sømmen er også perfekt :))
    Klem, Anne :)

    SvaraRadera
  6. Et lekkert kort i herlige farger!! Flott pyntet og et nydelig motiv du har fargelagt:-)

    Ha en fin mandag!
    Klem Laila.

    SvaraRadera
  7. Alltid lika kul att titta in här och se alla fina saker du gör. Helt klart kan man ha andra färger än rött och grönt!!! Hoppas ni hade det bra i Helsingborg! Kramizar Lena

    SvaraRadera
  8. A wonderfull card again Louise! Looks great and perfect colourcombo!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga färger! Visst är det så att julen inte bara behöver vara röd och grön!

    Kram <3

    SvaraRadera
  10. Så kjempe nydelig et kort du har lagd!! Det er jo knall flott det motivet, og du så flott du fargelegger!!

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!!

    ;0)Gry-Beate

    SvaraRadera
  11. Your card is very gorgeous, Louise!!!
    Beautiful papers and colours.
    I adore your image so pretty.
    Have a nice week.
    Big hugs, Murielle

    SvaraRadera
  12. She looks just gorgeous loving the colours that you have chosen for her too, big hugs Pops x

    SvaraRadera
  13. Hi Louise

    WOW your colouring is super! the image is gorgeous.

    Joey.x

    SvaraRadera

Please leave a comment, that would make me thrilled :)
XOXO ♥