lördag 8 januari 2011

NEWS! Stampkit subscription

Katharina and Whiff of joy has some exiting news to share with us all :) This year we can all buy a stampkit subscription :) I think it´s a wonderful way to make sure you reiceve all the amazing stamps from the kit for sure :)

As Katharina so well puts it at her blog:

Back to the roots: all kits are secret (brand new stamps illustrated by Elisabeth Bell, not to bee seen before you receive your kit)

A4 !! size (super large stamps), unmounted, uncut rubber plate


available for pre-order only


quaterly new kit

Learn more about this by clicking the pic below!


2 kommentarer:

  1. Åh, jag önskar att jag hade ett jobb!
    Känns inte som att studentekonomin håller för stämpelkit...

    Men man studerar ju inte för evigt. Jag får bara hoppas att det fortsätter i många år.

    SvaraRadera
  2. Låter spännande gumman....jag har ju varit "duktig" och inte beställt Magnolias nya kit,jag kommer hamna i lyxfällan snart annars....(min brors värsta mardröm,då det råkar ha varit en scrappare med EN gång) =)

    ha en skön söndag pinglan min
    Kramelikramen

    SvaraRadera

Please leave a comment, that would make me thrilled :)
XOXO ♥