tisdag 23 november 2010

GDT call Whiff of joy: Joy to the world





Hi there everyone :)
I hope youre all having a splendid day :) Right now I´m at home on my luchbreal posting this. My hubby is at home with our daughter who is sick. I waned to photograph this card in daylight and I can´t manage that when I´m off for today. Wintertime has arrived in Sweden, Scania, so it´s dark when I leave home and dark when I come home as well. And...today it´s the very last day to enter Katharina´s guest dt call, wouldn´t want to miss this for the world!





To enter all you have to do is spread the word about this lovely opportunity and follow Katharinas sketch above. :) And of ourse you need to upload your project at Katharinas blog and link back to you. So now I have to run back to work again ;)
Hope you like my card and maybe comment on it ;)


23 kommentarer:

  1. WoW!! *igen, jag vet...tjatig..* Men det är ett helt strålande kort!! Håller alla tummar jag har!!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Such a stunning card Louise!! Just amazing dear!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  3. ooooohhhhh stumpan vilket fint kort! Så mycke fint på´t så man vet inte vart man ska börja kommentera ens....men blommor,band,spets,stämpel och papper.....sååååå härligt!!! =)

    Hoppas dotra(jämska för dottern) kryar på sej!

    Kram maritha

    SvaraRadera
  4. Very pretty. I love Henry and you have coloured him beautifully. Hugs, Carissa

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Underbart som vanligt! Hur embossar du spellbindern? Jag har försökt, men börjar ana att ett tillbehör fattas min epiq. Får inte till det och har tyvärr gjort märken i mina olika cutting mats. (Får skylla mig själv!)
    <3

    SvaraRadera
  6. Ohhh - absolutely stunning Sweetie! You are in for sure! Good luck!!!
    Hugs
    Kylie

    SvaraRadera
  7. Another GORGEOUS card! Wow! You are too talented! I think I am most drawn in by your coloring!!! Love it!
    Hugs, Dena

    SvaraRadera
  8. Vilket super snyggt julkort, här blir man riktigt glad, härliga färger många lager av allt! Och musen Henry förstås, alltid sööt :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Jätteflott kort:)
    Blir alltid lika glad när man ser dina kort :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hi Louise,
    gorgeous card you made! It's one of my fave one of all who entered the GD call. I tried my luck as well. So I keep my fingers crossed for us :o)
    Love from
    Karina

    SvaraRadera
  11. Your card is so wonderful, i love the colours you've used and your colourcombo is great.

    I wish you all the best for the GDT-Call.

    Hugs Dunja xx

    SvaraRadera
  12. Hello Louises!
    You are so kind and This creation si sooo cute!
    Love the colors and the stamp is soooo sweet ;)
    The flowers are wonder too!

    Hugs Albert

    SvaraRadera
  13. Men, darling...du är ju bara bäst! Så bedårande fint detta blev, precis som alla dina andra kreationer. Söte Henry är målad med perfektion och dina detaljer är på exakt rätt plats! Och mera rött, supersnyggt!
    Det är inte om du blir GästDT, utan när ;o)Håller såklart på dig!
    XO XO

    SvaraRadera
  14. Fint med dessa farger & I love the way you have interpreted the sketch. Lycka till.
    Paula (PEP)

    SvaraRadera
  15. A stunning creation Louise!!! I love your latest works of art.
    Great job!
    Kathairna x

    SvaraRadera
  16. Wow! Stunning! I always say that about your work it it's very true! Amazingly Stunning! Your coloring is beautiful.
    Love,
    Chelsea

    SvaraRadera
  17. Men Louise... nu är jag alldeles förälskad. (kan man bli det) Ett helt underbart kort i "grönt" ja, då kan jag bli kär. Du är fantastisk!!!

    Tack för dina kommentarer inne hos mig, dom värmer så gott. Jag har varit dålig att kika runt och speciellt på att lämna spår. Ska bli bättre...

    Sköt om dig, kramar maria

    SvaraRadera
  18. Hej hopp min sockertopp;)
    Jag älskar grönt och jag ser att du använt dig av rött hihi, magiskt precis som hela kortet.
    Tack för din goa kommentar hos mig, see you soon:)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  19. *hihi* jag vet nåt som inte du vet... och det är värt ett BAMSESTORT GRAAAAAAATTTIIIISSSSS!!!

    Kram

    Linda

    SvaraRadera
  20. This is very STUNNING!!!!
    I love design and Henry is so adorable.
    Big hugs, Murielle

    SvaraRadera
  21. I love this image honey fab colours a gorgeous creation big hugs love pops x x

    SvaraRadera

Please leave a comment, that would make me thrilled :)
XOXO ♥